۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۶۷۳۱۶
امام جمعه بروجرد:

انجام وظیفه در عرصه خدمت به مردم برای رضای خدا باشد  

انجام وظیفه در عرصه خدمت به مردم برای رضای خدا باشد
 
امام جمعه بروجرد با بیان اینکه انجام وظیفه در عرصه خدمت به مردم برای رضای خدا باشد، گفت: در عرصه خدمت باید به صورت جهادی برای رفع مشکلات مردم گارم برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بروجرد اظهار داشت: مدیران و مسئولان در هر جایگاه و سمتی که قرار دارند، برای رضای خدا کار کنند، کار در راه خدا پاداش دو چندان دارد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه انسان هایی همچون شهید نصرالله که از مردان مخلص خدا بود تمام کارهایش برای رضای خدا بود، افزود: همواره باید تلاش کنیم کاری را که انجام می‌دهیم برای رضای خدا باشند و در عرصه خدمت در مسیر خدا گام برداریم. 

وی با بیان اینکه هیچ چیز از نظر خدا پنهان نیست، یادآور شد: هیچ چیز در روز قیامت از قلم نمی‌افتد و  همه چیز را خدا می بینید و روزی خواهد رسید که باید دنیا  را ترک بکنیم، لذا آنچه که نیاز ما در فردای قیامت است همین کارهای نیک است که برای رضایت خدا باید انجام بدهیم.

در این آیین از زحمات و تلاش‌های سجاد بیرانوند، دادستان عمومی و انقلاب پیشین و همچنین خیرعلی کرمی عالم رئیس دادگستری پیشین شهرستان بروجرد تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم، امیررضا صارمی به عنوان رئیس دادگستری و گودرز امرایی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد معرفی شدند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات